Terms & Conditions
OPLYSNINGER
Lalarma Copenhagen / Njord Collect ApS
CVR: 43442392
Fynsvej 65, 5500 Middelfart C
+45 41 60 00 04
Hello@lalarma.com
1. KUNDESERVICE
Du er altid velkommen at kontakte vores kundeservice via email: hello@lalarma.com
2. BETALING
Lalarma Copenhagen modtager betaling med VISA, Dankort, Mastercard og MobilePay igennem Pensopay portal. Alle beløb er i DKK. Vi tager ikke kortgebyrer. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.
3. FRAGT & LEVERING
- Pakkeshop: DKK 49,-
- Gratis fragt til pakkeshop ved køb over DKK 499,95,- (Kun i DK): DKK 0,-
- Grækenland, Portugal, Kroatien: DKK 199,-
- Cypern, Færøerne, Grønland, Irland, Island, Malta, Norge, Schweiz, UK: DKK 399,-
*B2B ordrer vil fragtpriserne ændres alt efter antal og vægt. Dette vil blive pålagt forhandlerens ordrer efter forhandler har lagt sin ordre på vores B2B webshop.
4. HVORNÅR HÆVES BELØBET FRA KUNDENS KORT?
*B2B kunder vil få sendt en faktura eller link med betaling efter forhandler har lagt ordrer, herfra vil Lalarma / Njord Collect Aps godkende ordrer og vil dernæst sende afsted til givende forretningsadresse.
5. FORTRYDELSESRET
Produkter som er købt på www.lalarma.com kan returneres indenfor 14 dage og du har som kunde fuld fortrydelsesret. Hertil har du også som kunde 2 års fuld reklamationsret i følge købeloven. Ønsker du at returnere din ordre, send gerne en mail til hello@lalarma.com. Skriv gerne ordre nummer og hvorfor.
Returnere varen til nedenstående adresse:
Lalarma Copenhagen
Fynsvej 65
5500 Middelfart
Danmark
*Bemærk at der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.
6. FORTRYDELSESRETTEN ER IKKE GÆLDENDE:
Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
- Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
- Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
- Varer, hvor plomberingen er brudt.
7. ANSVAR FOR VAREN
Varen skal returneres ubrugt og i samme stand, som da de modtog varen. Bemærk, at du er ansvarlig for varerne, indtil vi modtager dem og skal derfor dække returomkostningerne, hvis varen er beskadiget. Fragtomkostninger i forbindelse med returnering af varer påhviler altid dig som køber. Ved ønske om ombytning til anden vare, sendes den nye bestilling / vare fragtfri til dig. Dette gælder dog ikke ved ombytning af udsalgsvarer.
8. TILBAGEBETALING
Fortryder du dit køb, får du naturligvis det fulde beløb fra varen tilbage på dit kort, såfremt produktet ikke er beskadiget. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmetode, som du gjorde brug af ved checkout.
Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur. Send gerne en email at du ønsker returnering for ordre nr. og hvorfor til hello@lalarma.com
9. REKLAMATIONSRET
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Lalarma Copenhagen vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Skulle uheldet værre ude, og du modtager en defekt varer, kontakt os da hurtigst mulig på - gerne inden for de første 14 dage.
Når du skriver, vil vi meget gerne bede om:
- Dit ordrenr
- Beskrivelse af fejlen
- Billede af fejlen
10. REFUSION
Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg nr og konto nr, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen. Send til vores kundeservice: hello@lalarma.com
11. DINE RETTIGHEDER
For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mailadresse
- Oplysning om hvad du har købt
Vi behandler dine personoplysninger med forsigtighed og med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Lalarma Copenhagen. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret HER
12. KLAGE
Vi håber at alle er tilfredse - hvis ikke, bedes du kontakte vores kundeservice og sende os en mail til hello@lalarma.com. Vi bestræber os på at svare hurtigst muligt og gerne indenfor 24 timer. Lalarma Copenhagen handler i overensstemmelse med de retningslinjer og og love, der er fastlagt i Danmark Forbrugerbureau.
Klager kan fremsættes i overensstemmelse med reglerne i lov om salg af varer. Du har derfor også 2 års reklamationsret i følge købeloven.
Som kunde hos Lalarma Copenhagen ønsker vi dig velkommen til shoppen med 10%, som du kan bruge på dit første køb, når du tilmelder vores nyhedsbrev. Det eneste du skal gøre er at tilmelde dig vores nyhedsbrev i pop up vinduet, som du ser på startssiden. Når du tilmelder vores nyhedsbrev accepterer du automatisk vores privat poltik i forhold til personoplysninger, som vi behandler med fortrolighed. Læs om vores Privat Politk HER
Her vil du som kunde modtage en rabatkode kort efter din tilmelding, som kan bruges på første køb hos os.
14. BLIV LALARMA B2B FORHANDLER
Som B2B kunde hos Lalarma forekommer der andre fragtpriser alt efter vægt og mængde. Når du som kunde opretter dig som B2B hos Lalarma skal du skrive en mail til hello@lalarma.com, hvori vi vil åbne vores B2B konto op for dig. Her kan du ligge dine ordre og genbestille, når det passer dig. Tilmeld dig som forhandler HER
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 11.10.2023